غریبه آشنا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید ممنون میشم اگه نظر بدهید

پيوندها
جنجالی
غریبه
رحمت الله

کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبه و آدرس tanhaye.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 10521
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

نويسندگان
مرتضی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, :: 1:4 :: نويسنده : مرتضی

نمیدونم تا حالا شما هم این موضوع را تجربه کردید یا نه ؟ زمانی گذشته و مرور خاطرات آن برای انسان لذت بخش میشه به یک موفقیت بزرگ برسه و یا حداقل آدم موفقی باشه .در این موقع هستش کع مرور خاطرات کذشته خیلی لذت بخش میشه .مثلا یه نفر فوتبالیست شده ازش میپرس از خاطراتت برامون بگو .اون شروع میکنه به تعریف کردن و میگه من از زمینهای خاکی شروع کردم و یه کفش پاره هم داشتم وقتی توی کوچه فوتبال بازی میکردم همسایه ها از دستم ناراحت میشدنند و میگرفتند توپمو پاره میکردند ولی با تمام این مشکلات بلاخره موفق شدم و به اون چیزی که آرزوشو داشتم رسیدم ولی ما چی باوجود داشتن استعداد و توانای و نداشتن توان مالی خوب هیچ وقت به آرزوهامون نمیرسیم و همیشه در حسرت آرزوهامون زندگی میکنیم

من آرزو میکنم همه ای جونا به آرزوهاشون برسن .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: