دختری..
غریبه آشنا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید ممنون میشم اگه نظر بدهید

پيوندها
جنجالی
غریبه
رحمت الله

کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبه و آدرس tanhaye.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 10513
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

نويسندگان
مرتضی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
17 آبان 1389برچسب:, :: 1:26 :: نويسنده : مرتضی

دختری از پسری پرسید :   آیا من نیز چون ماه زیبایم ؟
 
پسر گفت : نه ، نیستی
 
دختر با نگاهی مضطرب پرسید : آیا حاضری تکه ای از قلبت را تا ابد به من بدهی ؟
 
پسر خندید و گفت : نه ، نمیدهم
 
دختر با گریه پرسید : آیا در هنگام جدایی گریه خواهی کرد ؟
 
پسر دوباره گفت : نه ، نمیکنم
 
دختر با دلی شکسته از جا بلند شد در حالی که قطره های الماس اشک چشمانش را نوازش
 
میکرد ،  پسر اما دست دختر را گرفت ، در چشمانش خیره شد و گفت :
 
تو به انداره ی ماه زیبا نیستی بلکه بسیار زیباتر از آن هستی
 
من تمام قلبم را تا ابد به تو خواهم داد نه تکه ای کوچک از آن را
 
و اگر از من جدا شوی من گریه نخواهم کرد بلکه خواهم مرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: